Valdand och Frankrike

Yes, året har börjat fantastiskt!

Var hemma hos Amanda och Stephan i början av veckan. I julklapp av dem har jag fått en halv resa till Frankrike. Resten får jag betala själv vilket inte är mycket alls. vi åker troligen till sommaren. Alla fransmän, se upp för nu kommer vi!  

Gick på stan härom dagen då en försäljare kom fram till mig. Eftersom att jag behövde tidsfördriv stod vi och snackade lite. Dagen efter när jag, Carro och Kajsa skulle gå ut så träffar vi på försäljaren och han fixar in oss på Valand. Gratis! Vi hade en sjukt rolig kväll och dansade hela natten.

Nu ska jag strax dra till gymmet! Body Combat står på schemat. Hade velat gå på ett Aerobic pass men det fanns inget passande idag. Men jag gillar ju Combat med :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0