Jag har inte tid för att vara sjuk!

Hola!

Har inte varit hemma på fyra dagar men nu ligger jag och tar det lugnt. Skulle egentligen gått på begravning trodde jag men av någon anledning så hade jag och pappa missförstått varandra och det var tydligen imorgon. Men jag passar på att vara hemma och försöka bli frisk. Jag har blivit så fruktansvärt förskyld.

Skolan har börjat. Har inte hunnit vara där så mycket än. Jag har varit på möte inför balen och så. Vi hade våran första religionskunskap lektion igår. Det var jätte intressant. Tydligen ska vi läsa kursen i ganska högt tempo vilket jag tycker är jätte bra. Jag lär mig fortare och blir lite effektivare då.

Nu är det bara två veckor kvar till jag ska börja dansa modern dans. Jag är jätte spänd och det ska bli så roligt!

På lördag har de öppet hus på Ballettakademin så jag ska dit med Amanda och pröva på det lite tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0