Slut med time outen!

Jösses jösses jösses! Bloggen har stått helt stilla sen augusti, så har även mitt liv också gjort kan man väll säga. Men nu får jag väll försöka mig på att uppdatera lite oftare. Det är så roligt att titta tillbaka på om ett tag. Kanske ska jag ändra lite i designen också?

Just nu är det höstlov! Vääldigt skönt måste jag säga. Jag har bara latat mig hela veckan och dansat salsa så klart. Det är som någon en gång sa till mig "Vad vore Johanna utan dans? Jo det skulle vara som Sotis utan svans!". Sotis är min katt.

Idag händer det absolut ingenting. Jag hade dragit ut i skogen och sprungit om jag inte varit så rädd för älgarna, så nu ska jag istället åka in till stan för att gå på ett träningspass. Idag är det Body Combat som står på schemat.
Strax efter att skolan började i somras skaffade jag gymkort på SATS. Sjukt roligt att träna på gym!

Ciao♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0