Fullt ös! h

Åååh jag fattar inte hur tiden kan gå så fort! Jag pluggar, planerar allt med studenten, tränar och umgås med vänner. Denna veckan har flugit förbi. Jag har inte öppnat min dator sen i måndags då jag hade den i skolan.

Samtidigt som att jag älskar att ha mycket att göra så känns det ibland som att man inte riktigt hinner ikapp sitt eget liv. Mina lediga fredagar blir heliga då jag kan ta det lugnt. Alla andra dagar är det fullt ös medvetslös!
Som tur är har jag fått en iphone så att jag kan uppdatera mig via den :)

idag har jag varit på gymmet och tränat Body Combat. Imorgon ska jag sälja tvål på Särö Second Hand och på kvällen blir det salsa avslutningsfest! Kommer bli grymmt kul! men det blir mycket buss åkande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0