Sooool underbara sol!

Hola!

Sitter här i solen och glassar hemma hos pappa. Har fått fulaste solränderna efter dä jag har haft datorn i knät. Usch!

Igår var jag på ett möte med ett eventföretag. Vi satt mitt på Avenyn över Hard rock café på takterrassen. Sjukt coolt att sitta där upp med en fantastisk utsikt över Gbg!

Idag åkte jag till pappa. När jag gick av bussen såg jag två fjärilar. Då blev jag lycklig!  Han överraskade mig att ha bokat biljetter till Bayern. Så jag blir ensam hemma en vecka från och med lördag. Men ska bo lite hemma hos mina gudföräldrar som för övrigt var här och åt lunch för en stund sen. Ska väll försöka mig på att sätta mig och plugga om en liten stund. Kan ju passa bra att hitta min mattebok kanske. Så att jag kan plugga inför nationella. 

Imorgon blir det utgång på Karisma! 







Fjantade mig lite framför kameran ;) 

Ciao!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0