Nu ska jag göra Göteborgs gator osäkra!

Hej!


Idag är det tisdag och jag har varit hos Lena och Odd sen i lördags. Imorgon åker jag hem till pappa och sover där resten av veckan med lite kopisar. Ska bli kul! Älskar att vara ensam hemma!

Middagen hos Evelina var super och det var jättemysigt att sova hemma hos Amanda i Uddevalla.

Igår var jag i skolan och pluggade matte i några timmar sen drog jag och simmade. Träningsvärken börjar redan krypa fram nu.

Om en stund ska jag åka till min sjukgymnast en stund.

Imorgon blir det Bhonus på liseberg! Ett av mina och carros favvoritband att dansa bugg till. Men jag får ju bara sitta och titta på :(

Aja det blir nog roligt endå! :)

Flygplatserna i Tyskland är stängda så det är inte säkert att min pappa kommer hem på lördag.

Nu ska jag berätta det bästa av allt! Jag är nu anmäld till en handledarkurs! Så snart kan jag börja övningköra!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0