Två flugor i en smäll!

God Morgon!

Nu har jag äntligen släpat mig ur sängen. Jag har bara sovit och sovit enda sen i torsdags kväll. Men jag antar att det är det bästa sättet för att bli frisk. Jag har ju faktiskt inte varit sjuk sen jag kom hem från USA vilket var i agusti. Så jag har klarat mig länge!

Idag ska jag träna trots att jag knappt kan prata eller tänkt normalt. Men jag vill verkligen inte missa dansen idag. Men jag kör på platta skor idag eftersom att jag skadade foten i veckan. Vilken vecka! Sjuk plus skadad fot! Men när jag redan ligger på soffan och är sjuk kan jag ju lika gärna ha ont i foten också. Då får ju fossingen vila lite.

Nu är det dags för mig att ta mig i kragen och hoppa in i duschen! :)

ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0