Regn = Slappdag

Sitter inne och myser med en kopp vanilj te medan det spöregnar ute. Gick upp vid halv ett idag. Var så utmattad igår.

Om det slutar regna ska jag dra ut och springa. Det behöver jag. Skönt att rensa tankarna ett tag. Det behöver ju inte sluta regna. Det räcker ju att det lugnar sig lite.

Idag ska jag vara hemma heeela dagen. Så otroligt skönt. Jag har inte varit hemma en hel dag på typ en vecka känns det som.
Men en regning dag som denna ska jag fylla med te och underbara Lars Winnerbäck som förgyller mina dagar.

Igår kväll var jag på Liseberg och dansade bugg som vanligt. Tar mig nog dit imorgon igen tror jag.



Jag och Evelina i lördags när vi var ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0