I'm gonna run to you

Sommar sommar sommar! Det är varmt och skönt men jag längtar otroligt mycket efter hösten! Det är så mysigt med alla gula löven. Nu när jag äntligen har fått börja springa igen så längtar jag extra mycket. nu har min fot läkt och jag får springa hur mycket jag vill så länge jag har ett par bra skor. Det har min pappa skaffat åt mig så nu är jag fit for fight igen :)

Har varit ute flera gånger nu den senaste veckan. Härligt!

Imorgon är det min namnsdag och då ska jag vara med Evelina hela dagen. På kvällen blir det nog lite bugg på Liseberg tror jag.

Nu ska jag sova så at jag orkar upp tidigt imorgon bitti för att springa! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0