Bättre sent än aldrig!

Nyår, nyår nyår! Vart ska jag börja? Har inte orkat blogga efter nyår, men nu gör jag det! Träffade Amanda inne i stan för att åka hem till Anton och förfesta lite. Vi skålade i Champange och hade det mysigt. Efter ett tag drog vi till festen där vi dansade, åt, drack och hade det underbart roligt. Träffade en hel del av Antons släktingar och vid kl 4 på morgonen blev vi hämtade. Då var jag rätt död kan jag säga. vi låg och babbalade en stund men sen däckade jag direkt. Dagen efter var man ju helt död så vi gick och käka lite pizza och hängde hemma hos Anton.

Sammanfattningen av nyår: Jag hade jätteroligt och det var en väldigt anorlunda nyår!



Förfest hemma hos Anton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0