Äntligen!

Jättelängesen jag bloggade nu - So here we go!

Massor har hänt sen sist. Först och främst så blir det ingen 18-årsfest för min del eftersom att jag ska vara så envis och börja tjaffsa med mamma. Så jag sa att jag inte ville fira över huvud taget. Det blir väl utgång med ett gäng kompisar istället.

Jag har varit hos mamma i nästan två veckor. Men när mamma kom hem med en överraskning - nämligen min mormor - fick jag nog och åkte till pappa.

Imorgon börjar dansen igen! Jag är sjukt taggad men faktikst lite nervös inför hur det ska gå. Min kondition är ju på lägsta nivå efter jul och ingen träning på två månader.

Med dansen börjar pluggandet. Jag och Amanda ska ha biblioteksdagar varje tisdag och onsdag. Duktigt!

Livet leker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0