Sportlooooooov!

Nu har sportlovet dragit igång! Fast mitt lov har varit sen i onsdags efter som att jag blev magsjuk. Har levt på nyponsoppa i tre dagar. Men nu är jag frisk och fit for fight igen. Denna helgen är jag ensam hemma hos mamma med hunden. Mamma och Knut är i Riga och shoppar.

Igår var jag på Törnrosa med Anton. Den var jättekonstig och handlade inte alls om någon törnrosa utan om några människor som födde ägg istället för barn typ. Fattade ingenting!

Om en stund kommer Anton och Blom hit och jag har varit duktig och bakat kladdkaka! Haha! Ikväll kommer Anna och Daniella hit och myser med mig framför Melodifestivalen. Det blir mys!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0