Snart jullov!

TISDAG idag och jag är ledig från skolan. Ska in till och träffa Anton för att träna på Sportlife om en stund. ska bli kul att pröva ett annat gym är SATS. Men annars är jag en trogen SATS-älskare.

I helgen var jag i Stockholm. Jag hade varit på precis samma ställe som självmordsbombaren var typ en halvtimma innan. Mamma såg när bilen sprängdes. Så sjukt läskigt! Det var skönt att komma tillbaka till Göteborg i alla fall. Men annars hade jag en jättetrevlig helg. Var med Erika på bio och såg filmen "Due Date". Den va super! Skrattade hela tiden. 
När vi skulle igeniom säkerhetskontrollerna på Bromma så tog de mamma för att hon hade för mycket hudkrämer. De hade tydligen skärpt säkerheten lite efter bombdådet.

Igår tränade jag Aerobic på SATS. Det gick grymt bra. Jag tog koreografin värsta snabbt och orkade köra på ordentligt. Ett under eftersom att jag typ tränat två gånger på två veckor. Men nu när jullovet är på G så kommer jag att kunna träna varje dag om jag så skulle vilja. Kanske ska pröva gymmet i Mölnlycke?

Efter passet igår så gick jag in till tjejen som jag skrev medlemsavtalet med. Jag frågade om de ville ta emot mig som praktikelev. Det ville dem gärna, hon skulle bara prata med han som har hand om praktikanterna. Så imorgon när jag är på gymmet får jag antagligen besked. Hoppas hoppas jag får det! Men det verkade lovande.

Yes, nu börjar livet få lite flyt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0