Supermysig kväll!

Igår blev det INGEN dans alls nästan för mig. Kom till Packhuskajen där vi tänkte dansa lite Linedance men det var jättetråkigt så vi gick och kikade lite vid operan istället. Åt en glass och tittade lite på Gustav Adolfs torg. Sen fastnade jag och Fredrik på stand up så där satt vi ett tag. Det avr jättekul att gå och kika lite på resten av kalaset och inte bara dansa. Dansade typ tre danser sen åkte vi hem. jätteskönt att komma hem innan kl tolv för en gångs skull. Och idag är jag ju laddad för att dansa till Barbados på packhuskajen. Blir en superkväll. Som vanligt ska jag möta upp Fredrik på stationen. Har umgåtts med honom varje dag sen i söndags nu. roligt!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0