Späckad helg

Kom nyss hem från en springtur. Resten av dagen ska jag slappa totalt med en bok och massor av te. lånade en bok av Amanda som heter "min bästa väns dotter". Så det blir min sysselsättning resten av dagen. Det var så länge sen jag satte mig ner med en bok och bara läste en hel dag.

I lördags var det 50 årsfest i Stora Höga. Stephan fyllde år och jag, amanda och Evelina hade köpt en fin stickad tröja från märket Cottonfield. Han blev jätteglad för den! Våran danslärare var där så vi körde lite kurs i en timma ungefär.

Hjälpte till att städa lokalen och vi kom hem vid typ kl 4 eller något sånt. Igår, åt vi middag hos Evelina och sen dansade vi salsa på Liseberg. Sista gången för i år. Tråkigt, men nästa år då blir det mer dans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0