Det går upp och ner

Kom nyss hem från en springrunda. Idag gick det så otroligt bra. Jag är så stolt över mig själv! Något som jag har kommit på är att det inte är lika lätt varje dag. Det är snarare väldigt få dagar man känner att man kan springa tills man stupar. men de dagarna när man har extra mycket kraft är värda alla andra dagar som man kämpar sig upp och ner för alla backar.

Så idag gick det alltså superbra och när jag kom hem hade pappa lagat middag. Pratade med min gudfar och vi ska kanske övningsköra imorgon.

Annars så har jag bara varit inne i stan och ätit Sushi med Julia. ikväll ska jag bara ta det lugnt och slappa.

Imorgon blir det Black Jack på liseberg och massa massa dans! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0