Chill out

Hej hopp!

LÖRDAG idag och det betyder 50 årsfest med salsa tema! Yes! I can already feel the salsa in my body! Åker vid kl 13 och är framme vid kl 15 i Stenungsund. Ska hjälpa till lite med festen och förberedelserna. Igår laddade jag ner lite chill musik som jag gillar och passar till festen. Som tur är kommer Evelina på bussen inne i stan så jag får sällskap.

Igår kväll var jag på Liseberg och dansade. Sen gick jag till PC där några vänner satt. Efter ett tag kom Fredrik och hans kompisar och där satt jag med dem till det var dags att åka hem.

Idag är jag görtrött men det hindrar inte mig från att ha det roligt ikväll endå.

Åh denna dagen är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0