Vila

Igår var jag hos sjukgymnasten! Nu har vi nog äntligen kommit på vad som är fel med min lilla fot. Nu ska jag skaffa inlägg till skorna. Förhoppningsvis kommer jag sluta att ha ont i knäna också. Men jag ska vila i 7 veckor!! Usch! Men vi får hoppas på att foten verkligen blir bra av det.

Var i skolan idag och pratade med min mentor. Vi bestämde att jag ska börja vara i skolan på dagarna och plugga lite. Efter mötet med min mentor hade jag nationellt prov i engelska. Tog en fika med ett gäng tjejer i klassen och gick och shoppade lite.

Imorgon är det valborg. Då ska jag titta på Cortegen med Amanda och Evelina. Sen ska vi ut och äta grekiskt.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0