Sjukling!

KOM nyss hem från en dag på stan. Åkte in till skolan för att prata med mina mentorer om min fot. De gav mig två alternativ att välja mellan. Antingen skulle vi hitta en ny praktik eller så sjukskriver jag mig och går till skolan istället.

Jag pratade med pappa och sen bestämde jag mig för att hoppa av praktiken och gå till skolan istället. Så nu ät jag sjukskriven en vecka. På måndag v. 17 börjar jag skolan. Då kommer jag att få uppgifter så att jag klarar alla kursmålen som ingick i praktiken. Så nu kan jag ligga och sola i en vecka. Underbart! Ibland är det inte så tokigt att vara skadad :)

Träffade Ring inne i stan. Vi shoppade lite kläder till henne och åt Sushi vid kanalen. Det var mysigt!

Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen och nästa vecka tänkte jag sätta igång och plugga :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0