Underbar dag!

God Morgon!

Planerna om att träffa Carro och gå å kika på lite olika gym ändrades så istället ska jag träffa Amanda.

Nu har jag precis gjort i ordning mig och ätit tidig lunch. Snart ska jag åka in till stan för att träffa Amanda och hennes pappa och gå på en danstävling. Sånna saker som det här gör mig så väldigt lycklig! Det går inte att beskriva. Vädret är underbart, jag får gå på en danstävling med en kompis som jag gillar mer och mer för varje gång vi umgås och livet leker! Visst låter det härligt!

Igår kväll var det ju Svampkalas uppe i Stockabäck.  Jonathan som är ett litet barn älskar svampar och kan alla namnen, om de är ätliga och vilken sorts mark den trivs i. Så det var alltså han som hade önskat sig ett svampkalas. Först gick alla ut i skogen utom jag, Cissi och Odd. Jag och Cissi gick ner till sjön och partytältet som stod där. Vi satte upp ballonger och serpentiner. Så det blev riktigt festligt!

När alla kom tillbaka grillade vi och åt morotskaka!

Nu ska jag åka till stan!

Hasta la vista!


Bild på förra danstävlingen jag var på den 9 Februari!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0