Rosa fina fåglar!

Nu börjar hösten att komma på allvar. Det är riktigt kallt ute. Men vem klagar när man får vara i ett sånt här fint land som har varit så saknat.

Skolan idag har varit rätt lugn. Hade först en lektion på en halvtimma och efter det 3 timmar håltimma. Jag och Johanna åkte till Slottskogen och tittade på falmingosarna och sälarna. Efter det hade jag lektion och skolfotografering. Jag och Johanna tog kompisfoton så nu kan vi sätta upp bilder på oss över allt.

Min förkylning blir värre och värre. Har fått bihåleinflamation också.

Ikväll ska jag titta på Färjan för då ska Tony Erving vara med. Fast självklart älskar jag det programmet även om han inte är med.

Nu ska jag kika på Greys Anathomy och äta äpplepankakor :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0