Mysig helg hemma hos Carro!

Hejsan hoppsan!

Helgen har avrti jättemysig. I fredags var jag med Carro, Emelie och Josefine å dansade bugg. Bandet var Streaplers, ett ganska känt band. Det var jätteroligt att få dansa där igen. Sista gången för i år.

I lördags fyllde Carro 17 år så jag hade köpt premiärbiljetter till baletten In memorian. Den var både bra och tråkig ibland. Men det är ju en väldigt fin dans att titta på. Efter det gick vi två till Bamboo och åt lite mongolisk mat. Jättegott var det! Fick en liten solfjäder som ska upp på väggen också.

Åkte hem till mamma idag och det enda jag ahr gjort är att sitta och plugga i två timmar. Duktigt!

Nu ska jag kika lite på True Blood :) Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0