I have a dream...

Sitter med en kopp te efter en lång dag. Gick ju på danstävlingen i Lundbystrand. Det är alltid lika roligt att gå dit och varje gång väcks den där stora drömmen om att någon gång bli en tävlingsdansare. Nu när jag har trappat ner på dansen kommer det inte hända på ett bra tag. Eller kanske någonsin?

Idag var det nästan bara B och A-klassare som dansade. Dem är ju roligast att se eftersom att de är så duktiga. Tony Erving var dommare för Sverige minsann! Den förra danstävlingen jag var på var det Ann Wilson som var dommare. Tyvärr blev det inga bilder för jag hade ingen kamera idag.

Nu ska jag mysa framför Ensam mamma söker och Under Toscanas sol. Efter det är det läggdags för imorgon är det skola, som jag nuförtiden tycker är väldigt roligt!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0