Friday!

Sitter hemma hos pappa och fredagsmyser!

Denna veckan har gåt galet fort. Skolan har gått bra och salsan har börjat. Superroligt var det att träffa människorna igen. Ännu har jag inte träffat alla men det blir väl nästa gång. 
   Redan nu har jag insett att jag måste börja träna något annat också. Eftersom att jag bara dansar en gång i veckan så skulle jag behöva göra något annat 3 ggr i veckan. Springa på elljusspåret är ju definitivt billigast men snart blir det ju kallt. Helst av allt hade jag velat dansa mer men det går inte att fixa.

När jag inte tränar ordentligt så blir jag trött, grining och så går jag upp i vikt så fort. Jag är inte alls för att banta och sånt. Tycker det är både dummt och tråkigt så träning är ett bättre alternativ. Får fjäska med pappa lite.

Nu ska jag titta på True Blood och mysa lite ;)

Hasta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0