Biomys!

Idag är det lördag! Härligt att få vila lite men trist att sitta hemma så ikväll ska jag på bio med Jennifer och Frida. Så nu håller jag på att försöka lura ut vad jag ska ha på mig. Jag har stillestånd just nu så det går inte särskillt bra. Vill ju ha något snyggt men ändå mysigt. Aja det löser sig alltid.

Idag har jag verkligen suttit och pluggat hela dagen. Så duktig är jag!

Igår fick jag hem en soffa som jag har i sovrummet. Jättefin och passar jättebra till min fondtapet. Det kommer bli jättemysigt när allt är klart.

har gjort ett arbete i svenskan om ett skolminne. Jag slrev om veckorna i USA. Kanske ska lägga upp den?

Hasta la vista



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0