Back to the reality!

Nu är det Tisdag kväll och jag ska snart sova. Helgen spenderade jag som sagt hemma hos min kära far i Hindås. Skolan är jätterolig och jag har verkligen saknat den. Men med så många tjejer vi har och inga killar så blir det ju självklart massa drama hela tiden. Men men, allt löser väl sig till slut. Det är i alla fall skönt att vara tillbaka. Dock saknar jag faktiskt Tennessee lite. Värmen och min värdfamilj till exempel.

Jag har köpt ett medel från Trind som ska göra naglarna starakre. Hoppas att det funkar. Idag köpte jag även en höst/vinterjacka från Vila. Jättefin var den! Nu får vi bara hoppas på att det blir bra väder för att andvända den. Det är lite varmt just nu.

Imorgon ska jag åka till Johanna efter skolan och sova där. Mysigt!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0