Torsdag!

Idag är det torsdag och jag är ledig! läraren blev sjuk så jag fick en uppgift att göra klart till nästa vecka. Skönt! Har sovit till  kl 11 idag och snart ska jag packa lite för att sedan åka hem till min underbara pappa.

Igår var det som vanligt den bästa dagen på veckan. Onsdag som innehöll roliga lektioner och dans i 3 timmar. Vi bestämmde att vi skulle gå till Oceanen nästa vecka och dansa lite salsa efter lektionen. det är ju perfekt eftersom att jag börjar kl 13 på torsdagar.

Så denna månaden är det Bröstcancermånaden. Funderar på att köpa en sån där liten broch (stavas?) och sätta på jackan. För ja, jag tycker faktiskt att de är fina!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0