Tänk om man hade krafter som en superhjälte!

Sitter och tittar på Catwoman. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den filmen. Häftigt att ha samma egenskaper som en katt har men rätt dåligt att göra en film av det.

Men men, idag har jag köpt hårfärg så på onsdag kommer jag till träningen med en ny look. Det blir ännu mörkare än vanligt denna gången så jag hoppas verkligen att det blir bra.

Härom dagen nämnde jag till min mamma att jag ville bo varannan vecka hos pappa. Jag trodde att hon skulle dampa loss totalt på mig, men hon tog det ganska bra. Jag bad henne att tänka på det. Så nänsta vecka när höstlovet börjar ska jag ju vara hos pappa hela veckan. Veckan efter blir det väl hos mamma då. Jag gillar det inte, men det är det enda jag kan göra för att vara hemma hos pappa mer utan att mamma blir arg.

Nu ska jag snart sova efter att filmen slutat :)

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0