Strömlöst!

Om en stund dör strömmen här hemma. Om ungefär 4 minuter. Har sprungit runt som en galning för att försöka göra allt som jag kan tänkas behöva el eller vatten till. Jag insåg att jag skulle behöva det till ungefär allt så då var det ju ingen idé att stressa eftersom att jag visste att jag inte skulle hinna endå. Det är inte riktigt klokt vad vi är beroende av ström egentligen!

Så nu sitter jag här med min dator. Strömmen gick för två sekunder sen och som tur är har jag en laptop. Om ungefär en timma ska jag åka hem till min mamma och hjälpa henne med lite städning. Om jag städar mycket får jag en tågbiljett till Ängelholm.

Hoppas, hoppas, hoppas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0