Just living the life of a student!

Hejsan :)

Igår var jag, Ring, Sofie och Sussie på bio och såg den nya 3D filmen. Kom inte ihåg vad den hette men den var helt okej i alla fall. Åkte sen hem till Ring och sov där för idag var vi lediga.

Vi hade som mål att göra klart vårat samhällsarbete och till alla förvåning så gick det faktiskt bra. Efter några hundra avbrott där någon av oss (mest jag) fjantade oss så blev vi klara. Imorgon slutar vi skolan vid 10 så då tänkte vi stanna kvar och plugga. Sen käkar vi nåt och drar upp till biblioteket. En riktig pluggisdag!

Jag har strakt börjat fundera på att färga mitt hår igen. Har inte gjort det sen jag gick i 8an. Nu känns det som att det är dags för en  uppfräschning igen. Jag ska färga det mörkbrunt så det blir inte så jättestor förändring men det kommer i alla fall syna. Det blir samma färg som jag andvänt flera gånger.

Ikväll blir det mys framför Färjan och Svenska hollywood fruar :)Mys!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0