Gymnasiemässan

God Morgon!

Idag är det gymnasiemässan som gäller. Alla tvåor på min skola måste stå och göra lite reklar för skolan. Så att vi får fler elever. Blir ganska spännande eftersom att jag inte var med på genomgången om vad vi ska säga så det får jag lista ut själv. Haha! Vem vet? det kanske blir ett framtida jobb?
   Jag kan se mig själv när jag är lite äldre i en snygg kostym med pennkjol och cool kavaj. Kanske ett par Dolce eller Dior- glasögon. Så står jag där och gör reklam för något företag och tjänar massa pengar. Hmm, nåt att tänka på kanske?

Aja, tillbaka till verkligheten. Efter gymnasiemässan ska jag på middag hemma hos Lena & Odd och hjälpa dem lite med datorn. Som tack får jag min favoriträtt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0