Ännu mer shopping med far :)

Hola!

Idag åkte min pappa med mig in till stan. Vi fick lite shopping gjord och tog en fika i Saluhallen. Köpte en vinterjacka på ReadEvil.

Hade sedan en handelslektion och fick åka hem vid 15.30.

Gjorde en nyttig Smoothie med banan och blåbär och satte mig och pluggade matte i 1 timma och 40 minuter! Duktigt! Måste verkligen ta tag i matten om jag ska få godkänt. Så nu blir det att fråga lite folk om hjälp eftersom att jag inte hinner gå på Studieverkstan i skolan. Måste ju klara Matte B så att jag kan gå Matte C och komma in på högskolan. Men det löser sig nog :)

Om en stund ska jag slänga mig på soffan och kika på Lyxfällan och sen sova.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0