28 oktober

God Morgon!

I morse när jag vaknade var det så där mycket frost att det var alldeles vitt ute. Snart kommer vintern och visst ska det bli mysigt. Så länge snöbollar och slask håller sig borta från mig.

Om en stund ska jag äta frukost. Ta mig i kragen för att plugga lite matte. Idag känner jag mig redo för lite vuxenarbete så jag kanske städar lite också? Tvätta kanske?

I eftermiddag åker jag in till stan. Fick 300 kr på MQ i helgen så jag tänkte köpa ett fint festlinne eller liknande till Halloween om det inte blir maskerad. Jag behöver hämta ut mina tågbiljetter och sen drar jag mig vidare till salsan. Vi kanske går till Oceanen ikväll eller så stannar vi kvar på en annan danskurs.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0