Johanna; Gud är nådig

God Morgon!

Igår hade jag en lång dag. Även fast jag började skolan vi ett och vi gick på teater. Vi såg en engelsk teater som hette "Stones in his pockets". Den var helknäp då det var två st gubbar som hade 5 roller var. Rörigt men ganska roligt!

Där träffade jag en killkompis som det var ett tag sen man såg. Kul! Försöker övertala honom att hänga med till Rio på fredag.

Efter teatern käkade jag, Sofie, Ring och Sussie på Jensens. Jag och Ring gick lite på stan och kikade på stövlar. Jag har verkligen kris nu känner jag. Jag går i mina dygnsura tygskor som varken är fina eller sköna så här års.

Vi tog oss bort till Liseberg och gick på julmarknad. Snacka om  att vi fick trotsa regnet! Det öste ner! Vi tog en fika med Glögg och lussebulle. Årets första!

Nuuu kallar mitt plugg och i eftermiddag blir det middag kommer mina Gudföräldrar!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0