Hoppas att det inte växer ut en knorr i rumpan på mig!

Tjollahopp!

Idag har jag varit i skolan ungefär en halvtimma. Sen satte jag och Johanna oss på Espresso House och pluggade. Det tog hundra år innan vi kom igång men det gick ganska fort att plugga så det var skönt. Efter det blev det en sväng på stan. jag behöver ett par nya stövlar eftersom att mina gamla har gått sönder. Har haft jättesvårt att hitta ett par då alla är så smala i vaderna. Men idag hittade jag ett par med en liten snygg klack på. Så nu är det bara att tigga av lilla far och sen är dem mina.

Tog även svinsprutan idag! En gubbe satt och skrämde upp mig när han pratade om alla värk han fick av sin första spruta. Hoppas verkligen inte att jag får några biverningar. Det är jätteviktigt att jag kan gå till skolan imorgon.



Ikväll ska jag kika på Ullared!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0