Rio Rio :)

God Morgon denna fredagmorgon :)

Inatt vaknade jag av att jag grät. Det sjuka är att jag inte minns vad jag drömde om. Jag mår ju inte så jättebra så det är väl anledningen till alla konstiga drömmar jag har haft sista veckan. Trots allt har jag tränat hela veckan och ska gå ut ikväll till Rio Rio och dansa. Ska bli roligt i alla fall! Nästan alla danskompisar jag känner ska med!
Sover hemma hos Carro inatt. Det är så synd att man inte kan ta bilder när man dansar för jag har ju liksom alldrig några bilder från själva festen och alla som var där.

Ikväll kommer det i alla fall bli roligt! Ska åka till Carro vid tre först. Sen ska vi göra oss i ordning och åka så att vi träffar alla vid 22. Nu kom jag nyss på att jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig. Högklackat ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0