Oh man, I have easy to fall in love!

Nu sitter jag hemma hos mamma. Hade en trevlig valborg med Johanna på träningen och sedan hemma hos Cilla. Kul att se Tildas pojkvän! De var så söta tillsammans.

Kom hem igår och var stolt över att vara en av få som inte var bakis. Drack inte en droppe på valborg! Vi kom ju sent och så, så det var liksom ingen mening. Men jag hade minst lika kul endå. När jag kom in genom dörren till mamma så fick jag höra "hallå lusen!". Haha så nu kallar alla mig det här hemma. Undrar varför?!

Idag borde jag igentligen ligga ute och sola. Tror att jag ska göra det efter att jag har skrivit inlägget. Jag vill vara lika brun som en viss person som just nu är i mina tankar 24/7.

Näpp nu kallar solen och gräsmattan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0