Love Dirty dancing!

Kom nyss hem från Mälndal där jag var på middag. De bor så himla fint med jättefin villa, grymmt fin trädgård med pool och grejer. Verkligen ett drömhus när man är sådär 50 och gillar att pyssla omkring i huset och göra fint.
Alla kommenterade mina Hilfigerskor och min nya frisyr och de tyckte att det var jättefint. Man blir så glad. USA var ett stort samtalsämne under kvällen också.

När jag kom hem såg jag att Dirty dancing 2 kommer klockan 21 på 5an. Jag som är helt kär i den filmen. Fast det kanske inte är så svårt att förstå eftersom att jag själv dansar sådär :) Åh vad glad jag är! Hela dagen har kännts som att det är min födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0