Göteborgsvarvet!

Hallå hallå!

Idag har det varit en bra dag. Fast jag försov mig en timma på morgonen men vad gör det en lördag lixom. Träffade Johanna i stan och tog en fika, provade massa klänningar och tittade på Göteborgsvarvet. Igår lovade jag Lennart att jag skulle vara med där när jag kommer hem från USA. Haha lyckat! Jag som inte ens orkar springa hela 2,5 km. Aja i veckan köpte jag faktiskt ett par tights från Nike som jag ska ha och springa i. Jag brukar ju springa på sommaren när inte dansen är. Så tomorrow början springsäsongen för min del.

Just nu håller jag på att ladda ner massa bra musik. Det har blivit för lite av det på senaste tiden.

Nu är snart Maj slut. Då är det bara två månader kvar tills jag åker. För ungefär en vecka sen när jag skulle få en lapp om att fortsätta dansen och jag sa att jag inte behövde någon. Då blev det lixom verkligt. Hela denna veckan har kännts lite jobbig. Det är ju så många danslektioner som det var den sista lektionen för terminen. När alla säger att de ska fortsätta blir jag så ledsen. Jag kommer ju inte att komma tillbaka föräns om ett år.

Aja nog om sorgligheter! Jag har klippt av mitt hår! Det går ungefär till axlarna. Så nu vet ni det!

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0