Det är så härligt att springa!

Idag är det tisdag och vi fick sluta efter nationella i matte. Så nu är jag hemma och ska först springa och sen åka till Mölnlycke för att hämta några papper.

Igår var det dansuppvisning i Lisebergshallen. Jag var jättelugn hela dagen men ungefär en timma innan vi skulle vara där så började nervositeten komma. En kvart innan det skulle börja var jag dönervös. Jag hittade inte Carro och inget gick rätt. Då såg jag Sara och bara kastade mig över henne och sa att jag var jättenervös. Då berättade hon om hennes första uppvisning och mina tårar började komma. Men som tur var började jag aldrig gråta helt. Men oj vad jag skakade. Jag trodde inte att man kunde vara så nervös. Sen var det bara att gå ut till den fullsatta publiken och dansa. Helt själv, utan partner och allt. Det gick i alla fall ganska bra och när jag skulle dansa latin så var det helt okej. Då har jag ju en kille brevid mig som hjälper mig.

Om en stund ska jag ut och springa när jag har smällt min mat. Sen blir det att hoppa in i duschen och åka till Mölnlycke. Tur att pappa kör mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0