Måndag

Hallå hallå!

Idag är det Måndag och jag är på jättedåligt humör. Men så kan det vara ibland. Idag hade jag ju praktik och fick stå i kassan lite. Sista timman typ. Men det är så pinsammt när man gör fel. Haha! Kom hem vid 16.00 ungefär  så det var skönt att vara hemma tidigt. Istället för 23.30 som jag annars brukar vara hemma. På onsdag eller imorgon ska vi sätta upp uteserveringen. Hoppas att jag får vara med om det så att jag får lite variation. Idag kom Sandra in och fikade så jag tog en latte och satte mig med henne. Dagen går så mycket fortare när det kommer in folk som man känner. Fast idag var alla ovanigt trevliga så det var skönt.

Nyss kom jag ut ur duschen och jag har precis målat min tånaglar i rosa färg. Jag behöver verkligen pyssla om mig nu när jag är så trött och sunkig. Det värsta med praktiken är nog inte att man är så trött utan att man inte få klä upp sig. Jag får lixom ha samma tråkiga svarta tröja och jeans hela veckan och det är så tråkigt. Så igår klädde jag upp mig lite inför fikan med Ring.

Aja ikväll är det bara slappa som gäller. Imorgon är det en ny dag och träning. Ska bli skönt! Jag är så uttråkad. Haha!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0