Söndag=Träning!

God morgon!

Är det någon mer än jag som inte visste att man skulle ställa om klockan idag? Jag vaknade imorse och trodde att jag hade gått upp klockan 10 men igentligen var klockan 11. Så när Johanna ringde vid 11 tänkte jag "Varför ringer hon så här tidigt? Hon skull ju ringa vid 11!". Men när jag sen satte på datorn stod det att tiden hade ändrats.

Idag blir det en bra dag. Först och främst måste jag tvätta! Tvättkorgen svämmar över oc garderoben är snart helt tom. Så jag ska lägga in en stor maskin så att jag har kläder för veckan. För pappa får inte tvätta mina kläder för då förstörs dem så jag måste göra det själv.

Efter det måste jag göra mig iordning för jag ska in till stan för att fika med Ring och träna. Det ska bli så roligt att träffa RIng! Saknar henne verkligen efter att bara ha träffat henne en gång på hela veckan. Så vi ska väl fika och snacka lite skit tillsammans. Sen ska jag träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0