Upptagen vecka!

Hej i stugan :) Idag är det lördag och jag såg nyss att jag inte har bloggat sen i tisdags. Tänk vad tiden går fort när man har roligt. Så nu får jag väll uppdatera min blogg lite hade jag tänkt.

Efter persen på IKEA i tisdags så åkte jag till träningen. Det gick inte särskilt bra men det var okej endå. Jag stretchade riktigt ordentligt efter så träningesvärken som jag hade väntat på kom inte på hela veckan. Vadå skönt?! Jag har fortfarande inte packat upp påsen från IKEA. Så det ska jag göra nu om en stund hade jag tänkt.

I onsdags hade jag skola och sedan träning. Jag dansade salsa och det gick ganska bra. Det var en roligt tur som vi fick lära oss. Efter träningen åkte jag med Tommy och Carro till Oceanen. Ni vet det där stället som vi går och dansar på. Vi dansade jättemycket och det var så roligt. Jag var verkligen på danshumör så det gick lixom bättre än sist. Vi givk vid 23.00 och åkte hem till Tommy där vi sedan sov. Vi hade jättemysigt när vi kom hem och åt mackor med te. Vi pratade massor med Tommys mamma Marika. Hon är asgo!

Torsdagen började ju bra med att jag vaknade upp hemma hos Tommy. Carro skulle börja kl 8 så hon åkte tidigare till skolan medans jag tog det lugnt och åt frukost med Tommy och Marika. Vi hann till och med titta lite på tv och mysa lite. Skönt att inte stressa på morgonen. Skolan började vid 9 och efter det var det ju träning igen. Denhär gången var ju Johanna med och vi dansade Chacha och Samba. Det gick ganska bra. Men det kunde ha gått bättre.
Pär är ju så go så jag var ju bara tvungen att berätta att vi sov hemma hos Tommy. Haha vadå att han tappade hakan? xD Roligt var det!

Fredag! Träffade Johanna inne i stan och vi tog en fika. Köpte en mascara från Qlinique och fikade en stund. Träffade mamma en snabbis och sen åkte vi hem till Johanna. Alex körde oss till ICA så att vi kunde handla inför kvällen. Johanna skulle ju ha födelsedagsmiddag typ. Det var verkligen jätteroligt och vissa av oss blev allt lite snurriga. Jag kan vara stolt och säga att jag för en gångs skulle inte var en av dem. Haha!

Nu ska jag äta och slappa hela dagen.

Love Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0