Underbara sol!

Nu är jag hemma från springturen. Så nu är jag alldeles rosig och fin om kinderna. Har hunnit äta lunch och tvätta också så nu känner jag mig duktig. Tänkte städa lite om en stund också för jag är så bra!

Det var jätteskönt att dra ut och springa. Jag orkade så mycket mer än vad jag gjorde i höstas. Jag kände verkligen att mina muskler jobbade. Konditionen är det inte lika bra med men det är den som ska byggas upp. Jag började med att gå till elljusspåret ochd et tar ungefär 8 minuter. Sen stoppade jag hörlurarna i öronen och började springa. Ni vet dendär låten 1000 miles som var med i melodifestivalen? Den var grym att springa till!

Hör sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0