Tappat rösten

God mogon!

Imorse när jag vaknade upp så hade jag ännu mer ont i halsen. Så nu har jag tappat rösten helt och hållet. Kan inte prata och inte äta. Hur ska jag klara mig genom denna dagen. Ikväll ska jag ju äta räkmacka på Gothia Tower i returangen. Kul att sitta och hosta hela kvällen där.

Men men, jag häller i mig te och hoppas på att det ska bli lite bättre tills ikväll. Ska ju inte vara där föräns vi 19.00. Dum som jag var igår så glömde jag mitt nya linne som jag skulle ha ikväll på Lázár. Så jag får ta ett annat ikväll och joppas på att ingen tar det linnet jag glömt. Köpte det igår så det hade varit surt om någon tog det.

Nu måste jag dricka lite mer te och städa inför imorgon.

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0