Tack för en underbar dag Ring <3

Idag så har jag varit i stan och fikat med Ring. Det var så skönt att träffa henne och få prata med en normal människa. Haha! Vi fikade på Järntorget och sen gick vi in på Trädgårdsföreningen med en glass och satt vid vallgraven i solen. Mycket mysigt var det. Måste säga att jag har saknat henne! Men snart är det påsklov och då ska vi umgås.

Vid 18.30 gick jag till träningen och får då reda på att jag redan har haft sista Tangolektionen. Så jag åkte hem igen och träffade Philip på bussen så vi satt och babblade lite. Trevligt!

Nu sitter jag och tittar på "Sanningens ögnblick". Jag känner verkligen att jag borde gå och lägga mig men jag vill inte. Så jag funderar på att ta ett bad och ladda upp inför veckan. Fryser lite också så det hade varit skönt. Fast klockan är redan 22. Åh vad jobbigt att bestämma sig:P

Det blir nog att käka något gott och sedan sova :)


God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0