Söndag

Hallå hallå!

Idag är det söndag och jag har träning som vanligt. Träningen börjar 19.30 men jag brukar vara där vid 17.00 så att jag kan sitta och prata med alla människor och kanske gå och dansa något annat. Jag får ju gå på vilka kurser jag vill. SÅ jag träffar Carro vid 16.40 och så går vi till Lázár. Idag ska jag dansa Tango och kanske lite foxtrott,bugg, vals eller salsa. Får se hur det blir och vad jag känner för.

Idag har jag städat och lekt lite med hunden. Jag städar och så får jag pengar av mamma som jag ska ha om jag åker till Jönköping över påsklovet.

Vad tyckte ni om Robinsson igår då? Jag älskar verkligen det programmet så jag hade det riktigt roligt när jag satt där med valpen i knät.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0