Så söt så söt!

Usch nu har jag blivit riktigt sjuk. Men jag måste orka mig igenom dagen. Vi ska ju ut ikväll. Jag har haft feber hela netten men nu har jag tagi en Ipren så nu känns det bättre.

Middagen igpr gick bra. Det var trevligt och det kändes bra att min syster och hennes man är så positiva till att jag ska åka till USA. Till skillnad från vissa andra. Jag fick den fjärde boken i Twilightserien så nu ska jag bara köpa den tredje. Jag fick även 500 kr och för några veckor sedan fick jag ju Hummeltröjan också. Så jag är ganska nöjd. Om ungefär två veckor ska vi ha en till middag och då blir det mer presenter.

Mamma hämtade mig efter middagen. Jag ville ju träffa valpen så det var därför jag åkte hit. Den är verkligen jättesöt och mycket mindre än vad jag trodde. Det första den gjorde var att kissa på min fot. Väldigt trevligt tycker jag. Jag ska ladda upp lite bilder någon dag hade jag tänkt.

Nu ska jag ta det lugnt och titta på reprisen av Lets Dance och bara slappa.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0