Nu börjar det lugna ner sig lite :)

Igår kväll dansade jag ju salsa. Roligt som vanligt var det! Men jag hängde inte med till Oceanen som jag skulle gjort. Behövde plugga och sova. Så det kändes riktigt surt när alla gick från salsan för att gå ut medans jag fick stanna kvar och vänta på bussen hem. Men men, vi går nog ut på söndag eller onsdag. Ska bli riktigt roligt!

Idag hade jga handelsprov och det gick faktiskt bra. Sen var jag med Johanna hela dagen. Vi dansade ju och det gick väl sådär. Men man kan ju inte alltid vara på topp. Efter att Johanna hade åkt hem kände jag att det nog inte var så bra om jag dansade eftersom att jag har blivit så pass sjuk. Så jag satte mig för att titta på Frölundamatchen med Pär. Vi vann!!! Roligt för oss alla men framför allt för Johanna. Haha!

Sitter och lyssnar på en jättefin skiva med dansmusik som jag fick igår. Snart ska jag gå och lägga mig och sova ut riktigt länge imorgon. Känner att allt börjar lugna ner sig nu och det är superskönt. Nu har jag två dagar som jag ska vara hemma och slappa/plugga/fira min födelsedag. Ska bli superhärligt!

Sov sött♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0