Måndag

Aaaaah när jag startade datorn så hade allt försvunnit. Alla bilder, all musik och allt annat. Den är lika tom som när jag köpte den. Fan också!!! Riktigt irriterad är jag. Men men får väl vara glad över att den startade över huvud taget. Men igår funkade den ju prima nästan bättre än vanligt. Jag blir galen på den.

Igår kväll var det roligt. Fast jag var så sjukt trött så jag orkade inte vara med på hela lektionen så jag satt och pratade med Tommy en liten stund. Kanske hänger med alla till Oce anen på Onsdag. Men vi får se hur det blir med det. Carro följer nog inte med men jag gör nog kanske det. Jag dansade ju tango igår och det gick jättedåligt. Jag orkade inte konsentrera mig och var lite tjurig. Men sen kom Robin in och då blev det lite bättre. Han sa att jag fösökte föra honom hela tiden så då sa han åt mig att blunda och att jag skulle lita på honom. Det gjorde jag och så gjorde vi lite övningar medans vi dansade. Tror det hjälpte ganska mycket faktiskt.

Idag har jag varit väldigt trött men det har varit en ganska okej dag. Det första Johanna gjorde var att bjuda mig på en vaniljlatte. Sen hade vi bild men gjorde en uppgift som vi fick gå ut på stan och göra. Vi tog en frukost och gjorde uppgiften. Efter det hade vi matte. Jag upptäckte att jag låg väldigt långt efter men jag pratade med Linda och hon visade vad jag skulle göra. Så nu får jag plugga lite extra denna veckan. Men Robin har ju lovat att hjälpa mig med matten. Haha!

Nu ska jag slappa resten av dagen. Mår inte alls bra faktiskt. Jag vet inte vad det är men jag mår allmänt dåligt. Har hänt lite saker också.

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0